Bloggtorka



Jag har en lite av en bloggtorka just nu. Iaf för stunden.

kan bjussa på en bild på mig själv som jag faktiskt är skitnöjd med !! hha



jag och söta Deniese!


Postat av: pilla

Jo det hoppas jag med. Får väl se hur dessa funkar, vill egentligen inte stoppa i mig massa hormoner, men finns ju inte så många bra alternativ lixom.

Haha, ja det funkar ju om man nu vill ha en liten bebbe:P

Här är allt bra!

Blev marknaden fredag o lördag för våran del, sen shopping i s-vall på söndag;)

Va ni på marknan nåt?

2009-09-08 @ 13:53:30
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com
Postat av: Sofie m

Nix et var inte ja som skrev om långpromenader

2009-09-08 @ 14:20:26


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0