Sjuklingen med nya skor

Inatt vaknade jag flera gånger av att jag inte kude svälja riktigt. Det liksom sved till en massa. När jag sedan vaknade så var jag täppt i näsan och det gjorde ont i halsen. Jag åkte till jobbet ändå men fick åka hem nu efter halv 1 för jag var så dålig. Nu är det alvedon, honungste och vila som gäller. Vill vara bra i helgen asså.


Idag kom även mina skor från skopunkten som jag köpte i måndags. De var superfina och jag kunde ha dem :)
 

Eftersom skopunkten har erbjudande (ta 2 & få ½ priset på ena eller ta 3 och få billigaste paret gratis) Så betalade jag 149 kronor för ena paret och bara halva priset på det andra paret :) Det blev alltså 262 kronor med frakt vilket är superbilligt :)


Postat av: Linnea

Jag har såna vita, är dina stora i storleken?:O

2009-10-16 @ 00:36:30
URL: http://linnealundstroem.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0