On the ybuss

Nu är man på väg hem efter ännu en helg i sthlm. Det har varit skitkul som vanligt fast man är skapligt trött nu kan jag lova. Och dumma jag tog en bulle fast jag inte är van kolhydrater :( nu har man ont i magen kan man säga men det går väl över hehe. Ja vad hände igår då? Man kan säga att tårarna rann under angels. Det var så sjukt bra. Ni såg väl? Jag hörde att jag syntes på tv men jag vet inte ja, det var säkert inte så farligt va? ;-) hehe. Jag kommer hem vid 8 så jag kan blogga mer då om jag orkar, annars blir det imorgon efter jobbet. Då kommer även bilder och mer info om båda dagarna :) vad har ni själv gjort i helgen då? puss och kram på er.



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0