Om seansen

Hejsan!
Idag tog jag ledigt eftersom mamma är här idag men jag jobbar in den dagen någon annan dag så det är lungt :) Igår var vi som sagt på storseans med terry och de var intressant. Han hade inte fel en enda gång :O Jag blev helt chockad. Jag eller mamma fick tyvärr ingen kontakt men det var lika kul ändå. Man blev sjukt berörd ska ni veta. Han fick fram en liten tjej som dött på sjuksängen och hennes mamma satt i publiken. Den lilla tjejen berättade att hon hade det bra nu och det var bäst för henne att dö för om hon hade överlevt hade hon inte kunnat fungera normalt. Sen berättade hon även att hennes gravsten var sned och det berodde på att änglar hade stått på den så den hade blivit sned. Då brast det för mig haha. Jag fick tårar i ögonen och jag bara led med mamman som trolige kände glädje ändå. Sen berättade flickan att hon skulle få änglavingar nästa vecka. Sjukt rörd man blev dårå?!

Ja det var magiskt igår ska ni veta :)

En rolig sak dock,när man visade biljetterna för att komma in så satt Terry där i ett bord brevid och ja, sålde böcker eller vad han gjorde. Då var det bara jag och mamma där och då kollar han på mig och säge "åååååååh what an energi " Jag vet inte om det är negativt eller positivt haha men troligen positivt ;). Det var lite kul tycker jag hehe.

Nu vill jag boka en privatseans. Där får man iaf konakt :)

Postat av: S

Ma Stjärnliden är jättebra på privata sittningar.

2009-10-06 @ 12:39:33
Postat av: Madeilene

*S: åh tack så mkt för tipset :) vart håller hon/han till? :) *

2009-10-06 @ 12:55:39
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Carro

Helvete vad ballt. Jag vill med. Vart höll seansen till då?

2009-10-06 @ 17:05:05
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: micks

ska faktiskt gå på en den 10 november, oxå med terry. :) lite spännande sånt där

2009-10-09 @ 17:40:34


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0