Måndag morgon

God morgon läsare!

¨Nu sitter man här, måndag morgon och har precis käkat klart. Ska snart borsta gaddarna sen är det snart dags för att cykla iväg till jobbet! Jag ska nämligen ta det lungt idag eftersom jag fortfarande är sjuk så jag behöver längre tid på mig att cykla hahah!

Idag slutar jag sent men det är okej för barnen är ju så underbara! hehe.

Imorse vägde jag mig också dessutom. Jag intalar mig alltid att det är 3 kilo plus på vågen för att inte bli besviken haha men idag visade den 1 kilo mindre än förra måndagen. SJUKT KUL !!! Jag är superglad. Med tanke på att jag blev sjuk i torsdags och råkade äta lite godis då (a), lite pizza i lördags och kanske lite strips igår. Nu är det såklart GI igen så de bara skriker om det hahah! Jag SKA klara det.



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0