Madde testar

Trots godisförbud och träning oh vette sjutton allt jag sysslar med så var ja tvungen att äta ngt gott igår. Vem fan vill tugga på en gurka när man är sjuk liksom?! Just det. INGEN.

Jag köpte Ahlgrens rosa rattar (kan jag äta med god anlednig, pengar från påsen går till rosa bandet)





såg även att Fazer har gjort Dumle till chokladkaka. Att den sega kolan i orginalen här istället är rinnande kola á la Center. Den smakade dock Dumle me Dumle orginal ska vara små bitar i papper med seeg kola. :P

Har ni provat dessa? Vad tycke ni


Postat av: lolla

Jasså di lilla filur....

Du mumsade godis....hihi

Jag åt faktiskt en bauta bulle idag jag åxå...

man nåste ju få unna sig got gott ibland....

kram lolla

2009-10-17 @ 19:22:44
URL: http://lollashus.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0