Hej virus, gift dig med mig


Åh jag hatar virus. Det är som att det står "hej virus, gift dig med mig" i min panna. Ni minns kanske alla mina problem med min stationära dator? När jag köpte denna laptop fanns det med Norton antivirus så jag har varit skyddad men det gick ut igår eller något. IDAG när jag satt och skulle starta mitt herbarium för att göra klart den allra sista punkten. Då kom det helt plötsligt upp massa massa virus. Det kom upp varningar och en trojansk häst hade laddat ner antivirusprogrammet "antiviruspro 2010". Det är bara ett fejkat program som låter folk tro att de har virusskydd men som inte alls fungerar asså. Det går inte heller ta bort manuellt och det är 8/10 på danger-skalan. Det vra inte kul att se liksom. Då googlade jag lite granna (tack och lov för internet) så jag fick tag på ett "removeprogram" som ska ta bort detta program.

Nu har det tagit bort antivirusetprogrammet och den letar igenom datorn efter virus.. hoppas att allt försvinner nu fan pallar inte med virus

och ja, jag har nytt virusprogram från och med idag.. TELIA.. hoppas fan de funkar!!




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0