God morgon

Hejsan hoppsan!



Nu är jag vaken medan alla andra sover känns de som. Det är ju höstlov för de flesta, inte för mig inte .. nej nej. Jag jobbar på som vanligt haha. Sista veckan det är praktik nu vilket är både bu och bä. Givetvis kommer jag sakna de små liven otroligt när jag slutat men samtidigt väldigt skönt att kunna få lite mer tid över på dagarna till träning, Docka och sådant!

Igår på bussen hände de sjuuuuuukaste! Jag sitter där helt ovetandes om att min kompis som jag inte sett på typ 2 år snart skulle hoppa på bussen och sätta sig brevid mig. HAHAHHAHA han hoppade på bussen och jag tyckte att jag käde igen honom men han sa inget och han hade blivit lite biffigare så jag vågade fan inte fråga om de var han. HAHHA så frågade han om jag var från stockholm och då sa jag ju givetvis nej och då måsta jag fråga om de inte var Andreas och han bah: ja och är inte du Madeilene? HAHAHAHHAHAHHAA HUR SJUKT ÄR INTE DET PÅ EN SKALA ?? hhahahahha! Sen satt vi där och pratade den lilla biten som var kvar av resan innan jag hoppade av hemma. Asså inte trodde jag väl att jag skulle träffa på honom där på Ybussen liksom. Nice var det iaf. Lätt dagens hahahhaa!


Ja vad händer idag då? Jo jobb först då till halv 5. Sen hem, byta om, dra till stallet och rida Docka och sen hem och typ sova. Thats my monday! Vad ska ni själva göra? :)

puss på er



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0