VI VANN :)

TEAM OLA VANN !!!!

asså de går inte att beskriva känslan som fanns igår... de var magiskt! Sekunderna när Gry ska berätta vem som vinner hela körslaget var an galet ! Har aldrig vart så nrvös någon gång. VI TOG HEM SEGERN !!!!!

FY FAN VA VI ÄR BRA :)

sen att en pinsam människa hoppa fram till hela kören och stör dem i direktsänd tv är en annan sak! JAG skäms !!!!! -.-'

Men sen var Ola sötast så ja, det övervägde ;)

Postat av: Leelee

Vem var det? :O

2009-11-15 @ 17:51:23
Postat av: Elli

Hej, nej vi har inte pratat något och igår var det mycket annat.. =)

Jag är väl inte ett superfan kan jag erkänna. Det är klart jag vet vem han är och vad han gör.

Men jag tycker bara att han va cool nog att välja en manskör och så nu gå och vinna hela skiten. =) Det gör att han sticker ut. Och människor som gör det gillar jag!



Hoppas du kom hem ordentligt!

kram kram Elli



2009-11-15 @ 19:15:22
URL: http://sphynxen.blogg.se/
Postat av: Joline

haha, ja jag såg det. Jag tänkte vad fasiken gör hon! ingen annan kom ju fram ;)

2009-11-16 @ 08:43:04
Postat av: cassie

hej han e bra elr hur o jag gillar hans hår wowwwwwwwwww han e cool va ååå snyggning elr hur :)

2009-11-18 @ 20:02:24


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0