Stockholm i mitt hjärta...

Ja då var det dags för ännu en helg i Stockholm. Jag bor där typ känns det som haha. Nu är det finalen på Körslaget som står på schemat och även fast jag egentligen inte pallar att åka när jag har vart borta en hel vecka så åker jag ändå haha. Det är once in a lifetime detta så.

Nu har jag precis duschat och jag ska försöka få i mig något att äta. Sen blir det till att välja outfit, packa det sista och sen dra till bussen eller se om pappa eller syrran kan köra mig till tåget. Vore ju snällt eftersom jag annars får vänta över en timme i stan på tåget. DET är drygt haha.

Hoppas ni har en bra lördag och söndag så hörs vi imorgon när jag kommit hem =)

kram kram

Postat av: Nypan

Man får väl ta o säga grattis till vinsten då :) Hoppas du har haft en rolig kväll.

2009-11-14 @ 21:31:42
URL: http://nyyypan.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0