Söndag

Asså förlåt för dålig uppdatering men
1. det är helg, vilket innebär allmän mindre bloggning
2. jag orkar typ ingenting. Sover mer eller mindre just nu vilket är både jobbigt då jag bör göra annat men samtidigt skönt för både mig och bebis
3. bloggningen har inte direkt vart prio 1 då skola och hästen går före just nu men jag lovar jag återkommer med energi :)

Idag har jag hästarna igen vilket går bra, dock är det liiiiite jobbigt men bara ett pass kvar hehe. Ikväll blir det även filmkväll tror jag (ovanligt va? :P ) Slappa som man ska göra en söndag helt enkelt!

Hoppas ni mår bra. Nu måste jag fortsätta vila.
pussar och kramar



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0