skitdag

hej skitdag !

idag har det krånglat rejält för lilla mig.

1. jag kan inte hitta kameran. så jag kan inte ladda den och ta med den ikväll på festen
2. jag spillde lite vatten på min dator så den är nu död. kul !

Jag sitter asså med hårtork och försöker torka den lite . HÅLL TUMMARNA OM ATT DEN KLARAR SIG ! Annars ska Tobbe försöka rädda bilderna iaf och så får ja försöka ta ut en ny dator på försäkringen.

jävla pissdag

JAG FICK IGÅNG DEN IGEN :D PRISA GUD !!! ahahhahh

 


Postat av: lolla

halloj

tur tur att din dator funkade igen.....

vi ska ha lite fest här hemma vi åxå ikväll fira Markus..

kram lolla

2009-11-07 @ 19:49:33
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Linda

HAHAHAHAHAH KLANTIS..

Mamma sa att du hade spillt juice på datorn?!

Hrm.. men tur att du fick igång den iaf..

nu får du skaffa drulleförsäkring .. hihi

Vad var/är du på för fest då?!

2009-11-07 @ 22:50:54
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0