Perfekt dag

Hejsan!

Insåg precis att det är exakt två år sedan idag som vi var nere i Uppsala för att kika på Ola på klubben Lotus. Det var bara trevligt, dock var inte hemfärden så trevlig. När vi kommer till Enånger voltar  vi av vägen och landar slutligen på taket. Polisen sa att vi alla bore vara döda så man får en jävla tankeställare när man kliver ur bilen med lite glasbitar i knät bara. Jag hade kunna vart död, mina kompisar hade kunna vart död ! Allt för att föraren somnade...Inte vidare kul !!

Idag är även dagen D då jag ska tatuera mig. Känns perfekt på något vis!

Postat av: Emma

Ja, uscha! :( Fatta vad hemskt!

Så skönt att allt gick så bra som det kunnat bli.



Hoppas det ska gå bra hos tatueran!! :)

Nyfiken på resultatet!

2009-11-03 @ 14:28:44
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Oj jäklar, är det idag... Tiden går ganska fort.

2009-11-03 @ 17:15:10
URL: http://magdalenae.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0