Mer shopping


Nu har jag shoppat varje dag känns det som. IKEA, Dollar$tore och nu Jysk. Jag ska nu till stan med syrran och shoppa lite tillbehör till gardinerna så att jag kan ha dubbla panelgardiner. Var till och mer rea på dem nu fram till 6:e december. NICE :D haha


Så är det att vara vuxen. Andra kan handla smink, jag måste handla gardintillbehör haha

Postat av: Nypan

Tack, är lite lugnare tack vare dina ord men fortfarande orolig =/ Det började som bara lite ljusrosa blödning igår. Sen igår kväll kom det typ färskt blod, mörkrött. Imorse kom det mera mörkrött. Nu är de typ vattenblandat eller nått =/ När jag pratade med hon på barnmorskemottagningen sa hon att det lät mer som en riklig blödning eftersom det droppar i toan och så, och att hon tyckte det lät som missfall. Det tyckte även hon som jag pratade med i gävle. Jag ska avvakta till imorron =/ Det forsar inte och är inte som en mensblödning, men det är så pass att de droppar =/ Än så länge har jag inte ont och inga kramper. Faan jag blir så irriterad. Hoppas verkligen att det inte är som jag tror, jag kanske får kramper senare eller imorron =/ Men men bara att vänta och se. Kan inte göra så mkt åt det =´( Är iaf glad för din skull :) Kram

2009-11-24 @ 13:51:59
URL: http://nyyypan.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0