IKEA

Har vart på IKEA med syrran, Jon och lilla Andrea. Hon var ju supersnäll som sov hela tiden haha. Sån bebis vill jag också ha höhö. Jag hittade iaf lite granna smått och gott.

Mest var jag väl på jakt efter ett par ramar åt tavlorna jag framkallade på Boyen. Blev hur bra som helst eller hur?!

 

Tavlorna är i 50 x 70 cm så de är rätt stora faktiskt :) Det kostade 99 kronor att framkalla varje bild på Extrafilm och sen kostade ramarna 169 kronor styck. Inte alls farligt för superfina bilder på min lilla Boyen :)

 


Köpte ljus också som jag ska ha i köket tänkte jag. Det luktar kladdkaka, någon kolakaka och bullar :)



Sen massa stearinljus som luktar jul :) Kommer vara lite här och där nu i juletider hehe

Har jag någonsin sagt att jag äääälskar IKEA ? ;)


Postat av: Madde

Hehe det tror jag säkrt, du kommer bli en super mamma:D Ja du bra fråga.....får du nog prata med min sambo om ;P

2009-11-22 @ 17:38:22
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ville bara säga grattis:) Följer din blogg och såg att du hade skrivit att du är gravid:)Hur blir det med Ola-resorna då?

Kram

2009-11-22 @ 20:04:11
Postat av: Madeilene

*Anonym: hehe tack tack :) kul att du följer min blogg :) Jag kommer åka på de jag orkar och kan och hinner fram till födelsen. Sen kommer jag åka på någon signering i närheten. Tjejerna är ju kompisar till mig nu och de vill man såklart träffa och sen så är inte Ola dålig bara för att jag får barn ;) Kort sagt kommer jag åka så mkt som jag kan men självklart inte alls så mkt som förr :)*

2009-11-22 @ 20:21:49
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Pilla

Det är så mysigt att julpynta :) Nu är det klart här hemma i stort sett :)

Jo samma här, när man har bott i lägenhet har man ju inte så många lika gardiner lixom. Hit går det 6 längder som man vill ha lika i tv-tummet lixom. Köpte dock nya förra året, men de blev så konstiga i tvätten. SÅ det fick bli nya till nästan hela huset i år med :P haha!

Men man gillar ju att shoppa så ;) hihi!

Vem älskar inte IKEA? ;)

2009-11-22 @ 21:14:28
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com
Postat av: Sara

sv:

Ja, om jag ska försöka fatta mig kort så kan jag säga att jag har haft en väldigt bra graviditet! I början mådde jag väldigt illa och kunde ligga i sängen hela dagarna, men det var ingen längre period :) Sedan har jag haft lite strul med järnvärdet och det var inte lätt att rätta till det vilket har resulterat i enorm trötthet.

Annars har jag mått jättebra! :) Nu är det bara förlossningen jag gruvar mig för...!



Hur mår du hittills då? Börjat må illa och så ännu, eller känt av något annat? :) Och hur känns tanken att du ska bli mamma? :D Hihi

2009-11-22 @ 21:21:02
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nypan

Haha okej fränt ;P

2009-11-22 @ 21:44:32
Postat av: lolla

hejsan

härlig IKEA shopping..doftljusen ska jag nog åxå kolla på när jag kommer dit och ramar har dom väldigt prisvärda...

kramen lolla

2009-11-23 @ 08:20:39
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag köpte också sånna ljus :) Sånna som luktar jul,gud vad dom luktar gott :)

2009-11-23 @ 08:45:04


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0