H&M

Kikade lite på H&M och såg precis världens fynd!


Klänning för 79:50 kronor (ordinarie 199 kr) . Finns i strl 34-46


Postat av: Sara

sv:

Och sedan när magen börjar puta så kan jag rekomendera att smörja in den med olja! :) Det förebygger bristningar. Jag själv har smörjt in magen med Weleda Havandeskapsolja och vanlig babyolja (alternativt någon mycket fet bodylotion) under hela graviditeten, efter varje dusch, och hittills har jag inte sett skymten av en enda bristning :)



Haha, ja det är nära nu! Jag tror det blir en flicka och Linus tror att det blir en pojke :) Spännande att se vem utav oss som har rätt! Vad tror du att ni får för kön då? :) Fått någon magkänsla ännu? ;)

2009-11-23 @ 20:10:29
URL: http://sfernstrom.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0