Halloweenfesten i bilder


fick en liten knäskada av Emma..


Emma var fan riktigt läskig hahaha.

min fina skylt haha

Partyskelettet HAHAHA

halloweengubben redo

 

elin och jag dog ett tag


Bulten var brännskadad han..

  


Vampyren i Emma kom fram haha


Vampyren blev Mexican?


Marilyn Monroe var på ett besök. Vi blev glada ;)
 

patrik, fredde och fredde haha


jag vart slaktad..


Födelsedagsbarnet Nattan


Här ser vi en överkörd nörd HAHHAHHAHA. så jäkla bra kostym haha. Lägg märke till matteboken hahahaa.

Jag hade kul igår hahahaha :)



hahha en clown var också på besök :D


lilla nörden fick en puss av snälla mig haha


Postat av: Marta

Wow these photos look so realistic!

I guess you had a good Halloween :)

/Marta

2009-11-01 @ 15:15:36
Postat av: Madeilene

*Marta: hehe yes dont they? ;) yes I had, and you?*

2009-11-02 @ 11:45:14
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Marta

haha yes :) I hadn't halloween, in Poland this celebration isn't very popular :)

Huugs

2009-11-02 @ 18:25:15
Postat av: Madeilene

Marta: aha i see, thats to bad :(

2009-11-02 @ 18:35:03
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0