Generation fett

Nu ikväll är det dags för tv3's dokumentärprogram Generation Fett. Ikväll handlar det om en kille som har otroligt stort självförtroende. Han väger över 200 kilo och tycker att han är i precis den tivselvikt han bör vara i.

Visst det är bra med folk som har självförtroende, jag önskade jag hade mer själv MEN hur bra är det för kroppen att bära på 100 kilos övervikt? Hur bra är det för hjätat? Hur bra är det för benen och fötterna? Att han inte tänker lite på det? Jag ska se denna serie ikväll =) ska ni?

kl 22.00 ikväll på 3a alltså


intressant ämne


Postat av: Emelie

ahha tydligen var det nåt med järn haha men då borde man ju vilja ha nåt man kan ÄTA och inte jord haha

2009-11-26 @ 19:02:22
URL: http://starblind.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag ska verkligen se den, se vad det är för nått.:P

2009-11-26 @ 21:15:06
URL: http://starmi.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0