Foton

Jag älskar kort men det är typ först nu som jag framkallat bilderna haha. Nu idag fick jag hem två kartonger till med framkallade kort. Dock blev jag lite besviken först. Vissa bilder var 15 cm lång och vissa kort var 13 cm långa. Sen hade jag dubletter på många kort men inte alla. Jag trodde då att jag var tvungen att betala för dubletterna eftersom jag inte hade beställt det men jag dubbelkollade min beställning och det var inga dubletter beställda där och det står inget på fakturan. Antingen har det blivit fel när de gjorde bilderna och skickade med båda eller så fick man det på köpet just nu. Jag vet inte haha men alltid bra med dubbla bilder ;)

Nu ska jag göra lite mat sen städa och sen ikväll vid 5 kommer mina studiekamrater för vi ska kika igenom lite saker inför inneveckan som blir till veckan. :)

vad är era planer?

Postat av: Emma

En gång fick även jag en massa dubletter av en mass kort men inte av alla.. skumt det där... Tråkigt då man får dubletter av många kort som inte är sååå speciella... som den gången fick vi dubletter av "tråkiga" kort men inte av ultraljudsbilder med mer som hade varit roligare att få dubletter på :) aja... ÄLSKAR FOTON, det är liksom minnen för livet, nånting man alltid har kvar och bär med sig... Skulle vårat hus brinna så skulle det vara alla kort och datorn jag hade räddat ;)

2009-11-05 @ 23:42:11
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0