festen

Igår var jag på klassfest och jag kan bjussa på en bild hah.



Jag och Åsa i en duell på singstar haha. Vi har olika ansiktsuttryck hon och jag så jag har ingen aning om vad vi sjunger för låt hahaha :P Roligt vare iaf hehe

Nu mina vänner åker jag till mamma eftersom det är skola till veckan. Mamma har dock inge internet längre heller eftersom hon ska byta bolag så hon är mittemellan så att säga haha. Jobbigt värre för mig kan man säga. En vecka (okej 4 dagar) utan internet och utan facebook och blogg och mejl och masså sådant. Skit! :p

Jag hoppas verkligen att ni läsare stannar kvar trots att det inte blir så mkt uppdatering under några dagar :)

Ha en fin söndag så hörs vi när man minst anar det ;) Och ni har ju alltid mitt nummer så ni kan messa mig istället ;) hahaha




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0