cravings..



                               Jag har haft olika cravings redan (?!) och det har vart exempelvis melon och mandariner. Nu har ett nytt begär kommit upp, nämligen riskakor. Jag skulle kunna äta 1293798 riskakor om dagen. Helt galet! haha. Det är ju inte direkt nyttigt så jag tycke att bebis och kroppen ska återgå till att tycka om mandariner :P



Har ni några cravings? Nu menar jag inte att ni nödvndigtvis måste vara med barn ;) utan att man kan ha cravings ändå, det har jag alltid på choklad hihi

Postat av: Emelie

måste säga som dig, choklad skulle jag kunna äta varje dag haha



Du verkar ju ha rätt normala gravidcravings, vissa kan bli sugna på blomjord eller cement haha kommer ihåg att mina lärare sa det när jag pluggade på barn och fritid :P haha

2009-11-26 @ 18:09:06
URL: http://starblind.blogg.se/
Postat av: Nette

Pepparkakor, mörk choklad, satsumas/clementiner, melon, julmust. . . :P Jag är alltid sugen på saker, även fast jag inte är med barn. Undrar hur det skulle bli, om jag någon gång skulle bli gravid

2009-11-26 @ 18:27:49
Postat av: Madeilene

Nette: hehehe ja men det är ju goda saker iaf :D man får se de så hehe.. nu under julen är julmust ett måste. pepparkakor lika så hehe!



haha ja intressant ;) du kankse skulle bli äcklad av allt istället? haha.. hoppas inte ;)

2009-11-26 @ 18:40:54
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Sara

Frukt!! Allra helst citrusfrukter har jag svårt att slita mig ifrån. Och kolsyrat vatten! :)

Tidigare i graviditeten var jag helt besatt av choklad, men åt mig spyfärdig för många gånger.

2009-11-26 @ 23:38:25
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

Hehe... När jag var gravid så klarade jag INTE av en del saker som jag annars ÄLSKAR :p Tex. riskakor med smak, choklad, kebabe... Var säkert nå mer med... Haha...

2009-11-27 @ 11:35:34
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/
Postat av: Linda Andersson (i klassen)

Jag har inga speciella cravings, hade jag inte i min förra graviditet heller. Däremot har jag saker jag absolut inte kan äta, knappt höra ordet, utan att jag blir illamående. Just nu är alla slags nötter en sån sak.. Urk.

2009-11-30 @ 15:14:42


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0