Bonde



sitter och kollar på bonde :) Tycker det är jättekul hahaha Dessutom är två av bönderna från hälsingland vilket är sjukt kul hehe. Kollar ni? hahahaha

Postat av: Nypan

Jadu ja vet inte ja =/ Dom sa bara att de verka va missfall eftersom jag blödde så mkt och att de borde sluta blöda om en vecka för kroppen ska klara det själv när jag bara va runt vecka 5. Slutade det inte skulle jag höra av mig, de va enda hjälpen jag fick av dom =/ Ingen koll, ingenting annat fast jag frågade om det. Vet inte va ja ska göra, blöder ju så toan blir helt röd plus äter jag alvedon för jag har så ont i magen =/ Väntar nån dag till få se. Såklart hoppas jag att lillen lever där inne men jag tror inte det :( Kram

2009-11-25 @ 20:29:12
URL: http://nyyypan.blogg.se/
Postat av: emilia

Skulle gärna ta Pekka ;) haha! :D

2009-11-26 @ 14:15:44
URL: http://empufftroll.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0