Vilken film !!!


OJ OJ OJ OJ  !! säger jag bara haha. Vilken film! Vilken historia!

Jag har inte sett denna förrän idag (haha). Hyrde den med lovefilm.se och såg den idag som sagt. Innan filmen hade jag hört mycket om den att den skulle vara bra och ALLA snackar om hur snygg robert är (han heter väl så? ) och nja, jag kan inte säga att jag förstod dem eftersom han inte var direkt fin. NU när jag dock har sett filmen måste jag bara instämma. Han blir hur snygg som helst efter sin roll. Han är ju helt underbar i filmen.. Fan man blir nästan kär haha!

Nu sitter jag och trånar efter film 2 som alla andra haha! Ska dessutom inskaffa mig böckerna!!!

Postat av: Mental Monkey

Hehe så du tycker att man ska hyra hem filmen i helgen? Även om jag inte kommer att glädjas lika mycket av hur snygg han blir?

/MM

2009-05-29 @ 15:53:28
URL: http://mentalmonkey.blogg.se/
Postat av: Emma

Åhh den är så bra! :D

Och han är gör snygg, hehe! ^^

2009-05-29 @ 18:25:40
URL: http://emmmaaac.blogg.se/
Postat av: Emma L

Jaa den är så jävla bra! Man är ju kär! Så tyckte jag också, först såg han inge snygg ut. Men efter att ha sett filmen är han ju de snyggaste man sett! OMG!! =D hihi. Filmen har ju premiär 20 nov! MÅSTE SE! Fy fan va bra den är. Och jag har börjat läsa boken. Jag lovar boken är tillome bättre. Filmen är ju redan sjuktbra. så du kan ju tänka dig boken!

2009-06-18 @ 10:51:11
URL: http://emmamakeup.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0