Torsdag


God morgon!
Torsdag idag och kristi himmelfärd tror jag bestämt att det är också. Inget jag firar direkt men skönt att vara ledig om inte annat. Inte för att jag är mer "ledig"  idag än igår haha men det blir inget skolarbete idag har jag bestämt. Vad händer idag då? Jo det blir självklart lite träning. Cykla minst 1 mil. Tror jag slår på stort och cyklar 2 mil idag. Eller så blir det bara en, lite beroende på hur det känns att sitta på den där hårda sadeln -.-' men vill man vara fin får man lida pin sägs det så... solen lyser idag också så det blir nog en långpromenad eller två med Boyen också!

Vet ni föresten vad jag såg nyss? Min katt Felix satt och snackade med en Igelkott haha. Först trodde jag det var en sten men sen såg jag att den rörde på sig. Hon (ja det är en hon ^^ ) var klok nog att inte attackera denna ganska så stora igelkott. Och igelkotten traskade lungt iväg efter ett tag. Det var iaf en ovanlig bild som nu har memorerats i min hjärna :P

Hur mår ni idag? =)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0