Tisdag


Vet ni vad detta är för stensort? Det är Granit serrni ;)

MEN TJOHEJSAN !!!! haha
allt bra med er? Här är det bra ska ni veta. För en gång skull är jag varken trött eller har huvudvärk när jag kommer hem. Rena rama underbarheten (haha). Idag har vi snackat om stenar HELA dagen. Vi läser ju natur och miljö just nu och därav stenarna :P Först på morgonen hade vi en föreläsning och stenar, jordens innehåll och olika jord- och stenarter. Ganska intressant faktiskt men känns som om jag kommer glömma hälften dagen då kursen är över :P Nu gäller det att plugga in dessa så jag kan några arter på duggan vi ska ha vecka 23. HÅLL TUMMARNA REDAN NU hahahah!

Ja vad ska man skriva mer? inte så mkt annat att skriva om idag faktiskt. Jo det var en supersöt och trevlig konduktör imorse. Han stannade vid oss och pratade på och skojade ett tag där på morgonkvisten. Det var en bra start på dagen ;)

Postat av: Linda

Tjoho!!!

Det är väl klart att du kommer också komma dit jag är nu :P Hihi.. men det är juh det att du tänker för mkt på det.. och då blir det inte av!!!!

Ja men dom kan juh ta bort namnet och redigera om det ändå så tänker inte lägga in någon bild på den...!!!!

Javisst har jag blivit duktig på att uppdatera mig xD hihi...

Ja visst det är juh fint här men aah som sagt!! :P Hehe

Hare toppen!

Puss

2009-05-12 @ 19:52:08
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0