Söndag

God dagens ! 

Man vaknade av att man hade menssmärtor fast jag nyss haft skiten.. wierd! Eller är det kanske träningsvärk i nedre magmusklerna? haha! aja.. ont gör det iaf! Idag lyser solen också så jag vette sjutton vad man ska hitta på. Troligen blir det att ta bort mossan på plattorna som finns på baksidan (hann inte med det igår ) men måste ha en högtryckstvätt så läre åka till stocka och hämta en hos pappa först. Sen blire åka av för mossa hahaah!

 

bilden är från i torsdags, jag snodde olles hatt hehe 

Jag har även tänkt skriva ut bilder på mitt plantprojekt som jag började med förra månaden. Nu är de mer eller mindre döda men konstgräs har väl inte sån hög levnadsgräns eller ?! haha. 

 

Idag blir det även lite träning :) Ska nog köra både yoga och cykling idag. Måste vara effektiv idag eftersom man ska vägas och mätas imorgon. Dock känner hela jag mig svullen (som när man har skiten...) så jag tror inte jag har gått ner något faktiskt.. snarare upp -.-' men då är det kanske bara att ta nya tag? inte vet jag :P

 

Vad ska ni göra idag då? :)




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0