RUBLIK kallas detta....


En av alla de böcker vi använder i denna kurs....

Nu har studiegruppen min åkt hem. De två gruppuppgifterna vi ska göra är nu klara. Eller utredda kanske man skulle kunna säga. Jag ska nu renskriva en sammanställning och skicka ut till dem för en koll. Vill ha det klart så fort som möjligt så att jag kan öva på mina fåglar hahaha!








Vad gör ni denna söndagskväll? :)
njutit av solen något?
är det någon bra film på tvn ikväll måntro?



Postat av: Anonym

menar du inte rubRik?? ahha

2009-05-17 @ 22:42:11
Postat av: Deniesé

sv: Nej alltså det var ju så att the swap bytte med mig utan att fråga Ola, sedan sa Ola att han ville välja själv vem han skulle byta med så då skrev dem till mig och sa att de blev ett misstag blabla... så fick jag byta tillbaka. :/

2009-05-18 @ 09:39:55
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Kikade runt och hamnade på din blogg :-) Kika in på min med om du vill läsa massor om mig, min chihuahua Tindra och massvis av shopping! Givetvis bjuder jag på en hel del massa bilder också :) Enjoy!

2009-05-18 @ 13:03:31
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Linda

Tjo , ja men jag har inte haft någon ork för att uppdatera på bloggen just nu.

faan är uppe sent på nätterna å sover länge på dagarna!!! Och ja jag har sjuttsiken ingen ork.. men när jag får tillbaka den så blir det nog mkt blogginlägg eftersom jag inte skrivit på någon dag nu...



2009-05-18 @ 13:29:50
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0