Plugghästen

 

vitsippor som finns nedanför mig :)

 

Nu har jag samlat ihop allt material för extraarbetet (måsta läsa igenom 100 sidor text från 10 olika författare ).. nu gäller det att renskriva det till ca 3 sidor dataskriven text och sen är jag klaaaaar :D Det hinner jag börja med ikväll /imorgon. Just nu har jag inte så mkt läshuvud kvar hahaha!

 

Kanske man skulle ta en powernap? eller ngt hahaha!

Vad gör ni? underhåll mig kankse? (a) haha 


Postat av: Linda

Jag sitter här "hemma" och ser på allt som måste göras och renoveras! SUCK SUCK SUCK!

vill bort härifrån!!!!



Det är vad jag gör,,,

2009-05-09 @ 15:13:55
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0