Motionera mera

Nu har jag precis tränat lite. Blev 1,7 mil på 60 minuter. Inte rekord precis haha men lika bra att ta det lungt så att man kan sitta på sadeln imorgon också.

Har satt ett mål att cykla minst 1 mil om dagen. Jag får upp kondisen plus att jag förhoppningsvis går ner i vikt. Sen är det alltid skönt att kombinera nytta med nöje. Den står i vardagsrummet så jag kan mycket enkelt cykla och kolla på favoritprogram samtidigt! Det ni ;)



Nu kom solen tillbaka plötsligt här. Kanske tar en långpromenad med Boyen när Fredde kommit hem? =)

Postat av: anna

va du är duktig o tränar!! Misstänkte att nåt skulle hända för jag såg en trailer på tv häromdan, så det gör inte så jättemycke..

2009-05-20 @ 19:43:19
URL: http://strawberrrry.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0