Madde gjorde det igen..(fyndade alltså )

Jag kikade på mejlen och såg att jag hade fått mejl av jotex, la redoute och ellos där det stod "förlåt!" jag tänkte vad nu?! haha. Det visade sig att de hade haft problem med deras webbutiker under veckan och att jag då fick kompensation (heter det så?! ) för det. TACKAR sa jag eftersom jag inte ens hade försökt handla under veckan :P Fick 100 kr rabatt hos jotex, 30 % rabatt på kassans värde hos La Redoute och 50 % rabatt på en valfri vara hos Ellos. Man tackar man tackar. Det är alltså nu man ska passa på att fynda :)

Jag hittade bland annat detta hos jotex. (klicka för större bild )

Bäddset i 6 delar. (två påslakan och 4 örngott ) för endast 99 kronor.
 Det var max 2 set per kund så jag köpte ett till oss och ett till mamma.
 Jag tyckte det var supersött :) BILLIGT om inte annat! hehe





Ska kika in om det är något jag vill ha hos la redoute samtidigt. Rabatten gäller ju på reavaror också (som det annars aldrig gör) så man ska passa på... i alla fall att kika :)

Jag vet inte om mina koder gäller till alla eller bara mig så därför skriver jag inte ut dem. Men om ni signar upp er på deras mejlutskick så får ni också ta del av alla dessa erbjudanden som kommer lite då och då, samtidigt som ni får vara bland de första att ta del av massa rea och så! :)

Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Förlåt för dåligt med svar på senaste :) Nu är jag tillbaka igen dock! Har dessutom publicerat de TVÅ lyckliga vinnarna i bloggen ;-) Kika in!

2009-05-23 @ 14:30:09
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Malin Viklund

Ja de där påslakansetet har jag med tänkt skicka efter :) men har inte gjort det ännu.

2009-05-23 @ 17:03:46
URL: http://malinviklund86.blogspot.com/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0