Långpromenad


Har precis kommit hem från en långpromenad! Känns hur bra som helst. Gick genom skogen, ut till ridklubben och hagängsgatan tillbaka. Tog ungefär 40 minuter. Hade gärna gått mer men magen är så hungrig så hade jag gått mer hade jag troligen svimmat :P inte bra!

Ska göra mig något att äta och sen blire tvn. Ska hålla koll på min lilla gofis om hon får någon mer kattunge eller inte. Kändes som det fanns iaf en till där i magen som rörde på sig så den borde komma ut. Det borde finnas en till så att säga ;)

Ha det super så hörs vi senare!
kram

Postat av: Carro

Ja tråkigt med piercingen, den var ju så unik.. Men men. Blir en ännu snyggare och rakare (!) sen närdet läkt och jag gjort en ny.



Och ja, varför förstöra glas, chokladsås och maränger med ngt så äckligt som banan ! ?

2009-05-24 @ 21:57:33
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: Marielle

Nu har jag startat upp en ny tävling. Gissa bilden och vinn lyxiga priser! Kram

2009-05-24 @ 22:31:23
URL: http://marielle.missworld.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0