Kvällsstudier

Gokväll!

Nu har mamma förhört mig på tentan som vi har imorgon. De är 42 frågor om natur och miljö, livets uppkomst, miljögifter, växhuseffekten, försurningar och lite sånt. Kan alla mer eller mindre. Känns bra men klart man kommer sitta som en galning imorgon på väg ner och läsa ändå :) Alltid bra med färskt minne ;) hahaha!

Nu tänkte jag göra mig klar för sängen. Skönt att bara ligga ner, kika på tv och bara ta det lungt. Läre bli tidiga mornar och sena kvällar så det räcker denna vecka ändå.

God natt på er sötnosar och håll tummarna för mig på tentan imorgon!

puss

Postat av: Agnes ♥

rösta gärna på mig till veckans blogg, jag är nummer 1 och du röstar här: http://linnearinzen.blogg.se/2009/may/finalister-i-veckans-blogg.html#comment tack i förhand! ;)

2009-05-10 @ 22:01:08
URL: http://aagnesb.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0