Kvällsinlägg

Nu ni kommer ett till tråkigt inlägg. Sorry om jag är tråkig och helt ointressant just nu men jag blir lätt det när jag har skolveckor. Man blir liksom helt trött i kroppen och skallen och har dessutom inte sin egen dator så blir dåligt med egna bilder så att säga. Imorgon är sista dagen och sedan blir det hemma i två veckor och sen en sista skolvecka innan sommarlovet börjar. Dock blir det juh inget riktigt sommarlov eftersom jag har uppgifter jag ska göra under sommaren (eller ja.. innan vi börjar igen...) men sommarlov ändå :) typ 3 månader utan "skola" iaf.

Nu tänkte jag hoppa isäng. Måste vara pigg imorgon om jag ska skåda fåglar. Är inte så pigg på det bara men lika bra att göra det. Kanske kan man känna igen fåglar bättre efter imorgon, kankse inte. Hörs imorgon när jag kommit hem.

pussar och kramar sötnosar. NATTI!!

Postat av: Linda

ja men dåså. om du ska gå i skolan så lite till så kan du väl pissa i skogen en endaste gång xD hehe.

Ja oki nu vet jag vad som är vad .. Men det hade juh ändå ökat ändå om man säger så :) :)

2009-05-14 @ 22:23:19
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Jennica

vilken söt header du har.

2009-05-14 @ 23:09:43
URL: http://jennicabjork.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0