kubb

Hejsan!

Nu har precis Emma och Christoffer åkt hem och jag gick in för det var så myggigt ute. Myggorna är som några jävla jättar, serveras det anabola där ute i skogarna? Något skumt är det iaf. Vi har precis spelat kubb. Förlorade båda gångerna fast det var jävligt nära båda gångerna haha. Ödet kallas det antar jag!

Nu vet vi inte vad som händer. Killarna dricker och jag och linda är nykter. Nice, men bra det också eftersom jag ska mäta mig imorgon och väga. Känns inte bra för just nu är jag svullen.. blä !!  haha men men :)

Hoppas ni hare bra. bilder kommer imorgon för jag orkar inte lägga ut nu ;)
puss hej

Postat av: carro

det ligger nog mycket i det du säger inte bra att sola =( hoppas du haft en bra dag.

2009-05-09 @ 21:29:31
URL: http://pixistar.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0