Konstig dröm




Inatt hade jag världens tokigaste dröm (sen verkar jag ha kärat ner mig i de blonda pop-pojkarna för igår drömde jag om danny HAHAH ) Iallafall så var jag ner till gävle för Ola skulle spela där (spelar där på fredag...) och sen så träffade jag hans maneger Therese och fick komma in bakvägen till spelningen och träffa Ola innan och så.
 
Då säger han till mig att han ska gifta sig och jag bah :O WHAT ?! hahaha du som inte ens har tjej kläcker jag ur mig typ. Men då berättade han att han hade haft en tjej så där seacret i 4 år och att de nu hade förlovat sig och planerade bröllop för  det närmsta året. Jag höll på dö, både av chocken att han hade tjej, att han skulle gifta sig och att han inte hade sagt ngt till oss fans på 4 år. HAHAHAHAHAHA Men jag grattade honom såklart !!! aja tokigt vare iaf :P Söt var han i kostym iaf ;)

Vad händer idag då? Jo Madde ska cykla 2 mil hade hon tänkt sig. eller 1 mil och typ yoga resterande timmen. Igår cyklade jag 1,7 mil på en timme. Inte rekordbästa såklart men det fick duga. Jag rörde på mig iallafall och det är huvudsaken :P

Sen hoppas jag också att syrran kommer hit och klipper mig (a) Topparna är hur slitna som helst så det måste klippas av typ 5 cm. Jag kommer gråta hahaha. Nej men det kommer märkas hur tydligt som helst :O Bra med förändringar ibland också antar jag!

hörs sen sötnosar


kram


Postat av: Linda

Du måste klippa mig också du då om du vill

för mitt hår är mer slitet än ditt xD hihi

PUSS

2009-05-22 @ 12:31:07
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Karro JL

Tackar tackar :) haha, tänk om drömmen är sann då?

2009-05-22 @ 14:31:36
URL: http://karolinajl.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0