Fredag

God morgon god morgon!

 

 

allt bra med er? själv är det super. Sovit bra inatt, solen lyser och nu är man även mätt i magen. Idag var det meningen att jag och Sis skulle in till stan och shoppa lite men det blev inte så. Kanske imorgon istället. Skulle behöva ett par nya byxor innan skolveckan börjar haha. Aja, det löser sig nog.

Idag ska jag skriva klart extraarbetet har jag bestämt mig för. Jag tänker skriva tills det är klart. Annars får ni slå mig i facet och säga "nej Madde, ÅTERGÅ !!! " hahaha 8-)

ja ni får väl ha det så bra så hörs vi under dagen =)

kram


Postat av: Lutten

hehe du e duktig du! jagvill ed shoppa men fan så dåligt med pengar denna vecka=(

hoppas skolarbetet går bra=)

2009-05-08 @ 14:20:46
URL: http://madeleneklund.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0