Duschning

Ja stenarter intresserade inte er ser jag ;) hahahah!

Jag saknar min sötnos.... :/ (och fredde :P )

nu ska jag hoppa i duschen sen sova. eller låna någon intressant bok av mamma och läsa. Jag är inte speciellt trött men det var så skönt igår att sova tidigt och kunna kliva upp imorse utan problem så jag kör på säkert kort idag med. Hade gärna vela sett Desperate Housewives snart också men mammas boxer har gått sönder så hon kan bara se 1,2,4,6:an och det suger !!! Hoppas jag kan se avsnittet senare på något vis. SÅ DONT TELL ME vad som händer (a) haha

Ja men vi hörs imorgon va?
hoppas ni mår super
puss sötnosar

Postat av: Miia

Vilken liten söt hund! Har en av samma ras & med samma färger här hemma :) Verkligen trevliga hundar!

2009-05-12 @ 21:04:26
URL: http://minttus.blogg.se/
Postat av: Miia

Vår hund är 6 år ;) din då?

2009-05-13 @ 20:57:57
URL: http://minttus.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0