Det där med att vara sur...

Vad gör Madde en solig dag när hon är på dåligt humör? Nej hon solar inte toppless, hon går inte på fest eller hon städar inte huset som hon brukar göra. Hon sitter och pluggar haha. Ja det är faktiskt avkopplande det med. Nu är det inte studering som att skriva en uppsats eller som att läsa tjocka tunga böcker. Nu ska man lära sig olika fåglar, småkryp och stenar. Ganska roligt faktiskt eftersom det finns kring en hela tiden. Det gör inte Vygotskij eller Piagé. Jag ska nu sitta en stund till innan jag sätter mig på baksidan i solen och läser en bok (om det inte blåser som det gör nu vill säga...)

 

Kanske drar till stan ikväll ändå. Kan tänka mig att jag missar massa roligt ikväll.. Fint väder och årets första crousing i Hudik. Får ringa några sen och höra va de ska göra haha.

 

Vad har ni för er då? inte pluggar hoppas jag ;)


Postat av: Daniella

Haft en bra dag?

2009-05-16 @ 19:18:34
URL: http://daniellaaaa.blogg.se/
Postat av: Daniella

av: jaha, jo precis.



Okej:) jo, jag tror också det, ganska bra cahns iaf. Tycker också både island och finland har bra låtar!:)

2009-05-16 @ 20:37:24
URL: http://Daniellaaaa.blogg.es


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0