Babbel

Nu har Carro, Lillfia och Jessica varit här :) they liked my house haha. Strax efter det började det åska och blixtra så Boyen blev lite rädd stackarn. Jag fick ha en hund en cm brevid mig hela tiden hehe. Min lilla gofis!

Precis när det hade slutat åska kom Emma och Christoffer över och hälsade på. Boyen blev lite besviken över att Barri inte var med haha. Det märktes att han visste att Barri tillhör Emma och Christoffer för han sprang omkring och typ letade han när de kom hehe.

Nu sitter jag bara och kollar på lite tv. Det är Top Chef på tv och jag blir lite lätt hungrig kan man säga haha men jag får väl skylla mig själv som kollar på det medan jag är hungrig :P Ska väl ta mig något att äta kanske.

Vad gör ni då? =)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0