090520


ONSDAG idag och det innebär
... ehm inget speciellt denna vecka haha! Det innebär lite plugg på stenar, småkryp, fåglar och fågelläten. Det innebär rent hus klockan 20.00 ikväll och det innebär lite träning i eftermiddag. Jag hade hoppats på att jag skulle ha fått ett mejl av min lärare där det står att jag klarat tentan (haha) men någon sådant mejl har jag inte sett röken av. Ångest varje jävla gång man kollar skolmejlen ska ni veta. huahua!

Fick dock ett roligt mejl från min klasskompis. Min studiekamrat Linda är juh höggravid och imorse hade vattnet gått. Hon ligger nu på BB och jag hoppas det går bra för henne :D Jag tror att det kommer bli en tjej. Får se om jag har rätt eller inte ;) hehe. Spännande!

Vad har ni för er denna onsdag då?
kram kram

Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Precis! Värsta skönt :)



Ja, jag bor i lägenhet med min sambo. Eller just nu bor vi hemma hos mamma och pappa i deras villa medan vi väntar på nästa lägenhet! FLyttade ur våran den 1 maj och får vår nästa 1 Juli! :P

2009-05-20 @ 12:46:24
URL: http://carolinefrank.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0