Vinnaren 2009


Igår hade jag en jättetrevlig kväll :) Dock kom inte alla som var planerat men jag , Anneli, Sofia och Josse hade trevligt ändå! Kollade på alla bidrag på Melodifestivalen men sen sjöng vi singstar istället. Kollade alltså inte på röstningen eller hur det gick och vem som vann. (Tack gode gud för Marie som messade mig vem som vann...) haha! Vad tycker jag då om Malena som vann? Jag gillade faktiskt låten som jag berättat om tidigare. Ska bli intressant att se hur det blir i den stora finalen, om poppig opera går hem. Jag håller tummarna för oss iaf!

Bilder från igår kommer upp bara jag lagt in bilderna :)

Postat av: Marie

Klart att jag messa dig gumman ;) Har alltid koll på att för din skull hahaha :P

2009-03-16 @ 11:45:56
URL: http://starmi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte hoppade man av glädje direkt då opera-häxan vann, men bättre hon än Ugglan. Usch o fy o tvi!!

2009-03-17 @ 02:17:03


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0