Positivt besked

Nu är jag hemma från äventyret i staden. Till skillnad från det lilla negativa jag kände sen konsultationen så fick jag ett positivt besked. Dessi (som precis blivit utbildad till förskolelärare och som jag jobbade lite med under VFU:n) ringde och undrade om jag var intresserad av lite jobb på förskolan där hon jobbade. SJÄLVKLART !!! var mitt svar haha. Man ska sätta in fötterna överallt där man kan eftersom det är svårt att få jobb i min hemkommun. Lite jobbigt att det inte direkt är någon bussförbindelse dit men det är inte så långt att gå, kanske någon km. Men det ska bli intressant att komma till ett nytt ställe, nya erfarenheter, nya kontakter och kanske nya tankesätt då e kanske inte jobbar på samma sätt som där jag jobbar vanligtvis. 

 

Det blir jobb imorgon och på onsdag så det ska bli intressant att se om de trivs med mig och om jag trvis där hos dom. Men det tror jag ;)

 

Nu ska jag plugga sen träna :)

vad gör ni själva denna måndag? =) kramis


Postat av: [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg

Sv: Tack så mycket!! :)



Vad kul att du fick ett sådant erbjudande, får hoppas att det kommer att gå bra! :)

2009-03-02 @ 16:23:08
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Aida

Heej!,va bra blogg du har snyggt jobbat!.

Va med på min frågastund klockan 18:00 och på svar på dina frågor!;D

Heej då

//Aida

PS.Din blogg är en av de bästa jag besökt!

2009-03-02 @ 16:50:20
URL: http://idiismode.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0