Mer jobb och renovering

HAHAHAHAHHAAHHAHAHAAHHA va tragiska vissa människor kan vara....så då kan ja lämna det!!!


Idag ringde det om mer jobb. Jag är så glad. Jag jobbar nu på tre olika ställen vilket är hur bra som helst juh! Nackdelen med mig och minnet är att jag måste komma håg vilka datum jag ska vara på vilka ställen haha. Vore en miss om jag åkte till min lokala förskola när jag hade plats i grannbyn? ;) hahaha! Aja bara hålla tummarna om att det inte händer hoho.

Nu ska jag städa. Jag hatar att städa men eftersom min sambo inte gör det läre jag göra det. Nu har jag damsugat och torkat golven varje dag hela förra veckan och ser ut som om jag måste göra det denna vecka också. Så länge Boyen droppar avföring/blod. BLÄÄ !!

Sen är det tänkt att vi ska åka till stan för att titta på färg till luckorna i köket. Ska börja ta ner dem nu och måla. Kommer vara mer eller mindre kaos här en tid framöver men men, blir juh snyggt när det är klart!

Postat av: Deniesé

SV: Vi är gaaalet duktigta ! ;D

Okej, vi kör hundögonen med solen på tre?

Ett, två ... TRE! ;P

2009-03-09 @ 17:28:35
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Deniesé

Haha okej, 10 tar vi ;)

2009-03-09 @ 18:12:11
URL: http://liketolive.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0