Klar med data/pluggrum

Datorbord som jag haft förr och är nöjd med. Blir nog ett sånt igen. Finns just nu för 499 kronor på jysk!

 

Så var man klaaaar med städningen av datarummet/pluggrum. Det är dock inte som jag vill ha det ännu men det får duga. Jag får köpa till lite andra möbler senare. Dessutom skulle jag villa ha en stor blomma i ena hörnet här! Och byta databord. Som sagt, får kika på lite andra möbler här så småningom :)

 

I allt städande blev jag pigg. Är inte alls trött, vilket har både för- och nackdelar. Den största nackdelen är att man inte kan somna i tid och sover bort hela morgondagen. Ska försöka åka till förskolan imorgon för att göra en intervju. Har några frågor om etik bland annat som jag ska ställa och ta med mig till studiegruppen då vi träffas på onsdag. Ja det blir nog bra!

 

Vad har ni gjorde denna måndagkväll? Ni sover säkert hha


Postat av: Carro

ja han är ju det.. ;)

Och utgång vart de !

2009-03-09 @ 23:46:39
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0