jag lever..

Jag lever jag lever haha!

Har bara inte hunnit sitta vid datorn. Igår kollade jag på melodifestivalen med Fredde, Jonas, Chrille, Patrik och Lisa. Gillade faktiskt de flesta låtarna, iaf de som gick vidare första omgången (5 låtar) SARAH skulle ha gått vidare enligt mig. Så fort de ens nämnde låten började få värsta rysningarna, jag vet inte varför men det var helt sjukt haha! Tråkigt att hon inte gick vidare men jag vet att hon kommer vidare antingen i andra chansen eller i juryns val :)

 

Idag har jag åkt skoter och jag har vart till IKEA i sundsvall och shoppat lite. Ska knäppa kort när sakerna är uppe så ni får se såklart! Nu blir det till att montera ihop det men vi hörs lite senare då 

 

ciao ciao


Postat av: Alexandra

alltså, jag tycker inte Sarahs låt var så speciell :O tyckte mest den var tråkig.. hahaha, men alla tycker som vanligt olika :D

2009-03-01 @ 16:48:55
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/
Postat av: Camilla

du madde :D

vad kan man köpa sånt du gör för att gå ner i vikt?

puss

2009-03-01 @ 20:39:36
URL: http://klokacamilla.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0