Fredagkväll

Nu är man hemkommen och sitter framför tvn:n. Det gick bra att jobba idag. Jobbade med småttingarna idag för första gången ( i stan alltså ) och det gick bra. Mycket bra om jag får säga det själv. Längtar redan till veckan då jag ska jobba igen :) Hela veckan faktiskt. Nu idag orkar man inte så mkt. Det blir lungt. Tv, dator och sängen ;) Imorgon ska vi fixa det sista med köket- Förhoppningsvis blir vi klar. Iaf med luckorna. Tog även hem lite tapetprover idag. Ska tapetsera om köket och jag ska fota imorgon och visa er mina favoriter. DET ÄR INTE LÄTT att välja ska jag lova er!

Hoppas ni mår bra denna fredagkväll

puss och kram madde

Postat av: Magdalena

Vad spännande dte ska bli att se när det är klart! Vi kan hjälpa dig att välja här, nada problem ;)

2009-03-20 @ 23:29:32


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0