Boyen är hemma

Hejsan!

Förlåt för att jag har varit mindre aktiv här de senaste dagarna men Boyen har som sagt inte mått så bra så datorn och bloggen har inte direkt varit prio 1. Var in med honom idag igen och de kollade så att han hade slutat blöda och att han var piggare. Han uppfyllde båda kriterierna så vi fick åka hem direkt igen. Mindre roligt var kosnaden för dessa tre dagar. Jag tror jag ska byta försäkringsbolag. Ska man behöva betala sån här stor procent av summan är det lika bra att lägga in alla pengarna på ett eget konto och ha som en budget eller byta. Jag fick betala 2500 kronor av 6000 kronor. Det är nästan 50 procent juh! aja jag ska ta och kolla upp andra företag..

MEN jag är glad att han är på bättringsvägen nu så för mig hade det lika gärna fått kostat 2342342344 miljoner. Bara han blev bra och att jag fick hem min lilla plutt igen. :)

Nu ska han då äta någon medicin i fem dagar och så hoppas vi på att han får bajsa normalt sen ;) haha
En liiiiiten nackdel med Boyen nu är att han ser ut som en skabbräv :S De har först rakat av en stor fläck på hans rygg där han haft ett plåster. Sen har de rakat av hår från svansen och bakbenen och rumpan för att det rann (rinner) så mycket avföring. Han ser därför ut som en skabbräv bakifrån men det växer ut igen.. hoppas jag haha!

Ska fota honom sen kan ni få se.. lillplutten min



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0