Var vänlig återkom nästkommande vardag

ÅÅÅÅH tror ni jag är irriterad eller? Jag har ringt till gyn och då säger rösten "våran kö är full, var vänlig ring nästkommande vardag.." jaha? svarar de bara när kön är full eller vad? gaah imorgon ska jag kliva upp 6 för att ringa.. då ska jag ha en tid !!!!

ja nu ska jag göra mig klar för stan... har lite ärenden.. ha en bra dag :)
kram

Postat av: Deniesé

sv: Nä ja blev ju ganska arg sen de gjorde felet, men ja ville ju ändå ha någon chans att byta nått med ola så ja gjorde bara olika bud med honom. sen sket ja i den sidan tills ja fick mail. haha alltså ja tyckte inte om den alls, det är ett par ja ska skicka några saker till, men de va ju oseriösa , ingen mail eller adress så de får väl skylla sig själva. oseriös sida det där tycker ja...

2009-06-15 @ 11:21:48
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja sådär var det för mig också!

Det är så jävla sjukt!!! att dom ens har en sån "telfonsvarare"?!!!

2009-06-15 @ 17:06:59
Postat av: madde

anonym: ja det är helt sjukt :/

2009-06-15 @ 17:54:35
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0