Bilder sen midsommar

Tänkte visa lite bilder sen igår. Kan troligen bli flera inlägg för har så fruktansvärt mycket bilder haha men jag tror inte att ni klagar ;) Ni får klicka på bilderna för att göra de små bilderna större.

  
  

  
  



Här ser ni lite bilder från gårdagen. Finns många många fler eftersom typ varenda person hade kamera så det finns masas bilder på mig tillsammans med många andra också på andras kamera. Kommer lägga in dem så fort jag får tag på dem hehe. Igår hade jag i alla fall min klänning från Gina Tricot och så hade jag lockat håret dagen till ära. Dock är dessa bilder på mig tagen på kvällen så rosetten på midjan plus håret var i bättre form under dagen haha!

på dessa bilder kan du se;
Mig, syrran (Linda), Jon, Jon, Fredde, Erika, Emelie, Li, Patrik, Jonas, Martina, Elin, Magnus, Erik, Linnéa, Mårten, Evelina, Christer, Hanna, Fredrik (Bulten) , Tobbe,  men det var bara typ en bråkdel av de som var med. Vi var 21 stycken i vagnen som åkte omkring och det var massa massa fler på slätta på själva festen sen :) Trevligt hade vi :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0