The nanny diaries


Fick hem två filmer innan helgen och jag hade tänkt se båda idag tänkte jag. Jag fick hem The nanny diaries och The eye. Jag kikar just nu på the nanny diaries och det ska bli extra roligt eftersom jag har boken också. Har inte hunnit läst den ännu men det blir nog  nu efter att boken jag läser är klar :)

Filmen handlar om Annie, som precis gått ut gymnasiet/högskolan och får ett nytt jobb som nanny hos de rika kvinnorna på east upper side. Hon får inte ha en pojkvän, hon måste sköta barnet hela dagarna och hon måste sköta mammans sysslor också. Dessutom vet hennes mamma inte om att hon är en nanny. Hur ska detta sluta? haha

någon som sett denna? =)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0